Tastefully Offensive: Just Right

Sep 17, 2011

Just Right

[via]

143 comments:

Swimmerkdi said...

so fucking true literally

godofodd said...

The reverse is true here in a colder climate. Too hot with the blankets, too cold without; stick a foot out and you're just right!

Laura-jayne Gibbings said...

So true even in England, it's how I fall asleep every night

Scott Stapp said...

I put the blanket just on my underpants region and I'm golden.

fartenheimer said...

i like to wrap the blankets around my head like a turban. 

gauteaga said...

It's one foot out, not just one foot in!

NickMirchuk said...

i either do this or put the blanket on and a fan

Formula Racer said...

Haha, cool pictures, I like it.

C E Tipton said...

EVEN IN ENGLAND?  I have a hard time believing that.

Anthony Vetrov said...

till you remember that there is an awefull monster under the bad

Fdgf said...

airplane bomber

Jk said...

pretty stupid

Billdwp said...

and I thought I was the only one.

Xbluexfishx said...

you have it wrong... Just right is when you've got just a leg sticking out.

Melons12594 said...

OH MY GOSH hahaha this is so true.

Roger said...

The sleeper should cut off about eight inches of mattress at the head and put it down below the feet, where he *needs* it.  Sheesh!  How stoopit!

Tierra Rideout said...

just moved into a new place. thats the only way i can sleep comfortably

Zerocats said...

lol laying like this right now

Cyfrin10 said...

Every frigging night

Andrea said...

No...he's okay.  Nothing hanging over the edge.  lol

Witan Coffey said...

Yessssss!!!

Witan Coffey said...

Or just on the top part of your body!

Honza Máslo said...

ou yeah... that'll do it :D

Lesliaskew said...

and I thought I was the only one..!! hehehehehehe!!!

Shinedownkid11 said...

.... the outlined black isnt the bed... the pillow is hanging off the back of the bed....

Danigillis said...

I think the last is backwards. The blanket over you and a foot outside.

Faebaby92 said...

omg this is me exactly

Thejakerockz said...

Both legs in: Too hot
Both legs out: Too Cold
One leg out: Perfect :D....
Until the ghost from paranormal activity grabs it and drags you down the hallway...

Alexa said...

hahahaha this is soooo funny bc it's true!!!

PokerKnave said...

Very weird

Shuttur said...

It seems to be doing well here to: http://www.shuttur.com/image/294

Brandon B said...

yeah i hate monsters under my bad

Matthew Lorenger-Schulz said...

this is so true

Hifivesrock said...

haha  me too! good to know!

Poopielover said...

His chest hair looks like a heartt. <3

esophus said...

Hilarious...thats so me!

Xkandytkiddc said...

 just a leg sticking out in the winter, this is just right for summer

Bdahits11045 said...

hahaha i love this very much so

Joyseestarr said...

Wow are you serious?!?!?! Airplane bomber?!?!?! Muslims are totally seperate from Al Quada so don't be an ignorant son of a bitch. I'm not even Muslim and I'm offended. Fuck you.

Banana said...

the funny part about your comment is that no one said anything about muslims. you're the one who jumped to that conclusion. turbans are NOT what muslim's or osama bin laden wear. in fact people who are sikh(religion) or punjabi(part of indian) wear turbans.

Artcndcer said...

I do the same thing. hahaha

Elizabeth Bushey said...

yeah, but remember: the monsters are the ones under the bed cuz they're scared of you.

Elizabeth Bushey said...

plus? if a murderer comes? they can NOT stab thru a BLANKET.

Elizabeth Bushey said...

i think some day, in some alternate universe? we will all end up in one giant bed under the same giant blanket....

Elizabeth Bushey said...

even in eeennnglaaand....

Handbanana70 said...

this blew my mind! I thought I was just a weirdo.

Danielleleann2009 said...

i SOO DO THIS TOO!!!

Richardkurschner said...

BOOM! that is the secret ladies and gentlemen. Supreme comfort, perfect balance of body core temperature due to the one leg in/or out.........seriously thought I was the only one HA. SO awesome

rmedic said...

I had my foot amputated because it was always cold...

Volcm211 said...

your a fag who gives a fuck

Andrew Murley said...

But remember theres only four sides to a blanket, so only four people can have one leg out....the rest will be too hot in the middle. LOL

Avis_capron said...

who says the ghost can't still pull you even when you're under your covers

Daniball24eg said...

exactlyyyy!

Daniball24eg said...

id lik to think they cant

Striefzer12 said...

yea fuck off Joeyseestarr.

Fressy said...

I like spooning my blanket.

Pancakeman0 said...

dude everybody knows that covers are a ghost forcefield

Andrew Nichols said...

So, you're offended, are you? Perhaps one of the more pressing problems in today's world is the growing number of people getting so bent out of shape over the smallest, most insignificant thing.  If your schedule permits, you might want to look into getting a life of your own, instead of trying to manage the lives of other people.

Muslimhater said...

nah, fuck you and your sand niggerdome

Uncledavestat said...

Not being a bigot myself, I consider casual bigotry to be something other than insignificant.

Shortfusexoxo said...

so true!! i thought i was the only one!!

Dgdale said...

We'll put holes in the blanket just big enough for our feet so we can all stick them out XD

Abc123 said...

They can.

logaDOGAdoge said...

U mad

Brushwood said...

Yes!

Hearts_rsweet said...

That's what I looked like this morning...

Et_1904 said...

Very nice trolling. Bravo.

Andrew Nichols said...

Not a bigot, huh?  You don't discriminate at all?  You're more self-deluded than you realize.

Shrinkage80 said...

Call the townspeople! The troll is loose again!!!

Professor Quirrel said...

TROOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL IN THE DUNGEON!!! TROLLLLLL IN THE DUNGEON! ....thought you ought to know.

oh goodness :) said...

i personally find it hilarious that a funny cartoon about wearing blankets leads to some fight that has nothing to do with the cartoon...what is wrong with our society? :p

Niliscro said...

So true, man.

Amelia. said...

And here I thought I was the only one who thinks or the blanket as a force field against bad guys and monsters and ghosts. And as long as no body part is hanging over the edge you're good! I feel connected ^_^

Honeylatina5 said...

why is it that every time people are allowed to comment on something, people gotta make some political, religious or racist argument outta it? why can't we just look at a funny pic and laugh and enjoy it? I'm sure someone would've stirred up a heated convo online if it were a pic of a baby kitten or something....

Earthchild6464 said...

agreed.. ignorant people is why even americans have disdain upon america

Guest said...

LIES! its just left...

SteveJ3 said...

Fuck muslims

Guest, duh. said...

From blankets to ghosts. What's a ghost going to do that life hasn't already? It's a ghost. You should be more fearful of the highway than a ghost.

Lydia Gleaves said...

Professor, you win.

Timhatesall said...

Fuck muslims

Bklitz said...

Haha this is dead on. Definitely gotta have the knee outside of the covers, I feel like there needs to be an adjustment of the pillow though too...

PrincessAmy said...

I apparently do too.  After seeing this cartoon, my husband told me that I do the same thing...he even took a picture of me in the middle of the night showing me doing this, just to prove it to me!

TROLLLOL said...

fuck you too :D

guest said...

i was totally laying in bed EXACTLY like this when i stumbled here!!!!

Glfsg19810422 said...

I find it funny that everyone who looks at this picture does the same thing.....Am I the only freak who covers my whole body with a blanket but sticks out one leg????

me said...

I agree. My blanket was def a forcefield. Until the Grudge ruined it...

kelsi said...

No worries, I do it too!

ihateislam said...

yeah, the whole religion is a a terrorist cult...

Javboys said...

Too true.

Malleyg202 said...

lmfao^^^

Hannahbrain said...

It's better with your feet out and the rest of your body covered. But then my feet get scared.

Brittaney Zudick said...

That is me

Kaitlynlove9 said...

ya like really whenever you have the covers on its like , ha ghost cant get me but once your one leg is out and your comfey ...*snap* your gone

jen said...

LMAO…after seeing that movie I can't stick a foot out without thinking about getting pulled out of bed. 

Jeeem said...

Yeah, and we've all seen that tired picture on the net...you with your mangy old vagina hanging out and shit.

Jeeem said...

Your "Underpants Region?"  Who are you?  Justin Beiberbibertriber?

Jeeem said...

Ohhhhh....wah, wah, wah!

ChetMan said...

No way!  Feet always have to be exposed!

JimmyDeanSausages said...

What a muslim can't be a hero either? You racists are all the same.

Jenn said...

This SO me. LOL

Alibknowsbest said...

does anyone else just love reading comments to see what people think or if they thought the same thing you did

iThinkiLoveHim said...

ahahah so true(:

Really? said...

You know Muslim isn't a race right?

Mikeroch000 said...

because the covers r ur safe spot

Bmthomas1798 said...

i cant see what he said, but it seems like it was some stupid, racist comment that is based on an idiot not getting the difference between al queida members being Muslim (true) and Muslims being terrorists (not true).  Saying something like that would be like calling all priests rapists (which is definitely not true)

muskrat said...

true.

lucifersam said...

why would you get offended over something someone says on the internet though? is it really a big deal?

Lucifersam said...

lmfao religion and race ARE two completly different things point and case Dave Chappelle is a muslum, and hes a black American. so the correct term would be 'Prejudice" 

lucifersam said...

wait! all priest's are not child molesters?!


doubt it.

dad said...

O he mad son

yoetama said...

lol , but with girl (s) more hottie

Jquam20 said...

It's a Demon

Unomo13 said...

actually its a demon. if you saw PA2 you would know...

Tootie_bunton said...

gay!!

Chris Meyer said...

haha so right

that_1preppy_chick said...

hahah! sooo true. why is that???

Collins Lidede said...

lmao

Madiluvspurple said...

that happens to me alllllll the time .... not rilly lol

God rules said...

fuck u i kno a lot of priests and none of them are molesters

ghopper said...

or i shoot you in the fuckin face u pussy

Etapollo13 said...

agreed

javaberry said...

well, actualy being a bigot consists of being EXTREAMLY rasist rather then just ocasionaly having unintensional rasist thoughts of motivations. If that were the case than you would just be assuming that everyone is a bigot. like you just did right there.

Guest said...

your name is Banana

Tashii said...

Well actually, if you paid attention to Paranormal Activity 1 you would know...

Nedoedaw said...

this reminds me of something from decades ago...  when i was little i would climb into bed w/ mama.  i would ask: 'can i take one leg out?'  she would look at me (a bit annoyed, i realize now)  then, i would realize i was still warm and i would ask, 'can i take both legs out??'  'YES' she would say emphatically.   ... and then i would put one foot under the covers.

BradleyHart said...

that looks rather familiar

Dbakeca Italia said...

Too hot, too cold, warm...

BBakeca said...

Typical for men...

Max Nuccio said...

you are SO smart

Max Nuccio said...

Haha you're right. This funny cartoon should be funny, and nothing else. If someone says something about a turban, and you are muslim, don't expand on the fact that someone out of the blue made a comment on a tradition of yours. Who cares? It's like a foreigner saying to an American, "I'm fat and lazy" and the American commenting "I'm personally offended." You are basically insulting yourself. Jesus Christ, this is ridiculous. Go back to pre-k teachings, and let this shit go!!

Max Nuccio said...

Haha I love it.

Shackrats said...

the best part about this: reading the comments... :)

Suyokoptc said...

blogwalking

abc123456785 said...

blogwalking

Delaerea said...

this is so me...

SlimItSticks said...

WICKED.

Micaela Albarran said...

I've just been STUMBLED ;)

Autie said...

The reason that covering one foot up or something similar to that position is because your feet sort of "control" your body temp. You know when you wear socks and your feet get hot and then your body gets hot? and then you take your socks off and five minutes later you feel cooler....look it up if you dont believe me. Every night my feet are out from under the blanket and i could never sleep if my feet aren't BARE ...dating all the way back to when i was a baby.

northierthanthou.com said...

Lol, this is the wrong formula. The lower legs need to be just sticking out.

ambari Bisnisgaptek said...

haii,,i like peluang bisnis online

Incontri Bakeca said...

nice article

Incontri Italia said...

yes man

INCONTRI said...

do a good job. congratulations

Post a Comment